Deze website maakt gebruik van cookies om de website en het gebruiksgemak te verbeteren. Voor meer informatie klik hier.
Keizersgracht

Clienttevredenheid

Gemoedsrust rondom uw vermogen is een groot goed. Dat begint met tevredenheid over uw bank, de verleende service en het contact met uw aanspreekpunt. Bij Gilissen houden wij wat dat betreft de vinger aan de pols en scoren wij gemiddeld goed bij onze cliënten*:

  • 8           gemiddelde beoordeling van onze dienstverlening;
  • 8+         gemiddelde beoordeling persoonlijke service; 
  • > 50%   van onze cliënten vindt ons het aanbevelen waard.
  • Dergelijk onderzoek vinden wij belangrijk en geven wij op verschillende manieren invulling; via online doorlopend onderzoek, discussiepanels en enquêtes over specifieke onderwerpen. Inzicht in cliëntervaringen helpt ons onze service richting u te verbeteren. Want mooie cijfers zijn er om ze nog mooier te maken.  

    Wilt u tevreden zijn over de bank die zorgt voor uw vermogen? Ervaar het zelf.

    Terug naar Kennismaken

    Terug naar Private Banking

    * Bron: doorlopend tevredenheidsonderzoek dat wij in samenwerking met het onafhankelijke onderzoeksbureau Feeddex uitvoeren.

    Serious Money. Taken Seriously.